It´s Friday

Jag börja komma tillbaka nu, sakta men säkert...är uppe i två snoozningar nu =)

Dag 1= uppe utan väckarklocka
Dag 2= en snoozning
Dag 3= två snoozningar


Ska jag hålla det här tempot blir det till att flytta fram alarmtiden ;)


Det är fredag redan, hur skönt som helst. Även om det inte blir sovmorgon imorgon lördag så är det helg och inget jobb att tänka på.


Omställningen från att inte ha koll på varken tid, dag eller datum till att ha stenkoll på minsta detalj vad gäller datum, dag, vecka och tid är svårare än jag trodde. Jag känner mig stundtals som en mänsklig kalender...tur att jag har en lightversion av fotografisktminne, annars hade jag aldrig överlevt =)


Btw. Jossan frågade mig i omklädningsrummet igår om vi hade något på agendan helgen 7 februari. Jag tittade lite märkligt på henne med en "och hur ska jag veta det"- blick, men tänkte efter några sekunder och sa att jag inte tror att det är något då, magkänslan sa det. Väl hemma var jag tvungen att titta efter, mycket riktigt, ingen match inplanerad. Mänsklig kalender var ordet!


Ps. Just nu ligger det 5 kalendrar på mitt skrivbord...hmmm


/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0