Intressant utveckling

Det var inte alltför länge sedan jag satt i skolbänken och höll föredrag inför klassen om diverse saker. Då såg man kanske inte betydelsen av övning, men idag är jag ändå glad över att vi höll våra föredrag, hur trist jag än tyckte att det var då.

Utvecklingen går framåt…

Imorse var det dags att hålla i en utbildning för en av våra samarbetspartners. Hade du frågat mig för 3 år sedan hade jag aldrig trott att jag idag skulle stå och hålla i en hel utbildning om ett av våra system. Jag är verkligen ingen tjej som har koll på diverse datorsystem, men med lite kvinnlig list går även det… ;)

Med den här utvecklingen får jag säkert snart börja jobba på mina engelska termer…

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Leniz

Det var inte alltför länge sedan jag satt i skolbänken.....

Snacka om att förvränga tid, skulle säga att det är ju försjutton jätte många år sen det hände eller?

2009-01-15 @ 17:46:46

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0