Genrepet gick bra

Hade en skön pratstund med några zessor i omklädningsrummet innan träningen, vissa av oss var lite tidiga och en viss person sjukt tidig. Det där med att utnyttja tiden till plugg var tydligen inte så populärt =)

Träningen gick riktigt bra för egen del, kändes som om mycket föll på plats idag. Passningarna satt där de skulle, trots att jag spelade något byte med Camillas klubba. Inte lätt det där när många har samma klubba och speciellt inte för en materiallirare ;)

Många är väldigt rädda för förändringar, men jag tror det är nyttigt. Trygghet är viktigt, men ibland behövs det röras om i grytan för att öka individens fokus. Nya kedjekamrater, en liten annan roll och lite mer offensiv...ja, igår fungerade det iaf, min fokus var på topp.

Kvällens bästa känsla...min macka till camilla, en bättre passning går knappast att slå eller att få ;)

Kvällens fråga...fåglar flyttar ju till varmare ställen när det blir kallt, men varför stannar dem inte kvar där?
Motfrågan blev genast, hur vet man att de verkligen flyttar vidare igen?
Visst för vi djupa diskussioner i Zundaland? *ler*

Totalt sätt var det mycket positivitet i samband med kvällens träning. Kändes som om många var på riktigt bra humör...kul att se!

Det finns mycket hjärta i Zundaland!



/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Camilla

Oj vad jag känner mig delaktig i det här inlägget, haha :D

Men jag måste däremot skärpa mig...att sno Elins klubba också?... INTE OKEJ..måste märka min så jag vet vilka jag ska ta...

2009-01-10 @ 20:02:27

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0