Garpen mot rubb och stubb

Eftersom Sten sture drar igång veckans matcher idag, torsdag kommer våra tips redan nu...

Omgångens matcher:
Sten Sture - Hammarby
Telge - Årsta
Vendelsö - Sala Silverstaden

Omgångens utmanare är en tjej som jag diggade direkt från start när hon kom till Zunda. "Skenet bedrar" tänker jag så fort jag ser henne...haha! Hon har även ett av Zundalands skönaste smeknamn...

Utmanare:

"Brännis" 

Brännis tips:
Sten sture - Hammarby 7-2
Telge - Årsta 4-5
Vendelsö - Sala Silverstaden 3-6

Garpens tips:
Sten sture - Hammarby 6-2
Telge - Årsta 3-5
Vendelsö - Sala Silverstaden 5-3

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Fia

Nu tror jag att du har skitit i vasken Garpen när du satsade på att Vendelsö skulle ta Sala. Sorry :)

2009-01-15 @ 09:13:14
URL: http://fragorpadet.blogg.se/
Postat av: garpen

Någonstans måste man ju chansa och dessutom tror jag golvet är till Vendelsös fördel. Om jag inte minns fel hade dessutom Sala sjukt svårt mot Vendelsö sist...men men, time will tell =)

2009-01-15 @ 11:32:53

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0