Första dagen på nya gymmet

Jag har ju skaffat gymkort, ja eller det gjorde jag egentligen redan i oktober men gymmet hade invigning i måndags. Igår träffade jag min PT för första gången och fick ett skräddarsytt program, ett riktigt bra sådant. Ska bli intressant och se och framför allt känna min egen utveckling kring de olika övningarna. Fick en skön genomgång och hann till och med att svettas en och annan droppe. Innebandysäsongen börjar ju trots allt gå mot sitt slut, även om det återstår någon månad, men det känns skönt att jag nu har en fortsättning efter innebandysäsongen.

Nu finns det dessutom inga ursäkter, maskinerna har TV i sig ;)

Ps. Måste bli vän med bollarna på gymmet för vi kommer spendera många timmar tillsammans under våren...



/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Fia

VA?? Vad går du på för gym? Hur ofta ska du köra PT?



VA? VA? VA?



fnys

2009-01-15 @ 12:27:20
URL: http://fragorpadet.blogg.se/
Postat av: Garpen

Fia, du kan vara lugn...jag kommer givitvis pröjsa dig i fortsättningen när jag behöver PT-hjälp ;)

Var bara tvungen att komma igång lite...ler



Tar allt med dig sedan...

2009-01-15 @ 12:39:27

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0