Förändring

Ja, jag tror att ordet förändring kommer vara ledordet under 2009. Jag kan inte säga hur eller på vilket sätt, men magkänslan säger att 2009 kommer innehålla en hel del stora förändringar i mitt liv. Allt som oftast stämmer magkänslan...

Jag har grubblat en del på nyårslöften hit och dit och kommit fram till att det blir flera löften i år. Förra året hägrade spontaniteten och den följer givitvis med mig in i 2009 också. Utan att ge en djupare förklaring till mina löften kan jag säga att vad gäller jobb och hälsa, så går de hand i hand. Att behöva springa till läkaren för stressrelaterade ärenden ska bort under 2009 och arbetsmyran i mig ska komma ner på en "normal" nivå. Mår jag bra, mår alla i min omgivning bra...

Nytt år, nya utmaningar...I like! 

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Hej tjejen.

Jag och elin undrar när du kommer hem igen...? Känns som om du har varit borta i en evighet.

Har du sett min lilla beställning av parfym på min bdb?...det vore såååå snällt om du kunde köpa. Annars får jag gå runt och lukta peckel =)

2009-01-01 @ 22:20:00

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0