Ett gymbesök kan skapa en del funderingar

Smet ifrån jobbet igår för att hinna ner till gymmet och träna. Det var skönt att kunna gå hem vid 17.30 och inte sitta kvar och jobba hela kvällen.


För en person som jag som inte gymmat alltför mkt innan är det en helt ny värld som öppnat sig. Det är maskiner av alla dess slag och klasser med diverse redskap som jag inte ens kan uttala. Men det sköna är att man inte är ensam, varje gång jag varit där har jag sett någon som ser än mer fundersam ut =)

Inte nog med att det är annorlunda att träna själv (läs: är ju van med en massa lagkamrater), nu tränar jag ju mer fokuserat på mig själv, vilket känns bra. Igår hittade jag dock ett redskap jag är expert på vid det här laget...ett hopprep. Men jag måste nog säga att mitt thairep ska få hoppa ner i gymväskan efter att säsongen är klar, för ska jag hoppa rep ska jag göra det med stil ;)

Man hinner iaktta en hel del intressant saker också...
Igår fick jag syn på en "Belgien Blue" kropp, ja eller överkroppen iaf, med tillhörande chicken legs. Hur kommer det sig att killar inte kan fatta att de måste träna sina små ben också?


Fler intressanta iakttagelser lär komma...

/Gnurpisch


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0