Dessa koder

Jag har tidigare beklagat mig över alla koder som man måste ha koll på. Det är kod till mobilen, ytterdörren hem, datorn, garaget, bankomatkortet, diverse sidor på nätet, jobbet och så vidare.

Inte nog med att det är koder till typ ALLT, dem byts ut också. Just nu är jag inne i en period där många av mina koder som jag har lagrat i mitt "guldfisksminne" håller på att bytas ut. Med andra ord är det kaos i huvudet och det resulterar i att jag stundtals bara står och stirrar och får blackout. Jag brukar inte ha koll på siffrorna utan hur jag ska slå koden, själva rörelsemönstret. Ni kanske förstår att det skapar en del problem =)

456789123456789152555.............

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0