Bortglömd men glad

Idag var Bella tillbaka från Thailand så det blev en hel del update under uppvärmningen + Thailandssnack pepparkakorna emellan =)

När det blev dags för spel på träningen drog ledarna lagen och jag hörde inte mitt namn, så jag gick lite fint fram till Öberg som höll i lappen och frågade i vilket lag jag skulle få spela. Hon letade förbrilt genom namnen på listan men ingen Garpen gick att hitta...det visade sig att jag var bortglömd, ja eller inte med på listan iaf =)
Jag får väl skylla mig själv eftersom jag egentligen inte skulle träna idag men hur kommer det sig att det ALLTID är jag som blir bortglömd? Minns ni förra säsongen då tränarna glömde mig två veckor i rad även fast de till och med sa högt inför laget att dem minsann inte skulle glömma mig :(

Jag är ju inte minst i laget direkt och inte tystast heller... ;) 

Väl i ett lag gick det över förväntan, hela röda laget spelade kanon och jag hade jätteskoj på planen.
Roligast i båset var "Tån" eller ska jag börja kalla henne "Stortån"...hahaha (internt bland zessorna).

/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: yasse

jag blev också bortglömd.. :( haha

2009-01-15 @ 21:44:46
URL: http://yazz.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0