Blev ett ofrivilligt test

Igår under träningen utsattes jag för ett litet test, ett ofrivilligt sådant. Natten innan hade jag bara sovit 3 timmar vilket gjorde att jag var som en zombie hela dagen. Att låta kroppen jobba och huvudet tänka med för lite sömn i kroppen är inte det enklaste, men det var precis vad som hände igår.


Jag blev irriterad för minsta sak och koncentrationen var verkligen inte på topp. Måste säga att det kändes värre igår än när jag spelat med jetlag i kroppen.
Lärdom: min kropp fungerar inte till 100 % utan rätt mängd sömn, fast och andra sidan...gör någons kropp det?


Skönt att det är fredag idag, så jag får sova ut...


/Gnurpisch


Något att tillägga?
Postat av: Kirrran

Jo tack...inte svara på tilltal å allmänt sura är ju inget som håller i längden =) Dock gillar jag din utflykt och tycker att det inte gör nått att du var lite suris =)

2009-01-23 @ 13:09:29

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0