Zone Cup + en skön deal

Ikväll ska jag joina Kirran och jobba på Zone cup, föreningens egen sportlovsturnering för framtidens stjärnor. Antar att vi ska vara kungar i fiket och det passar oss två perfekt =)
Ska passa på att snacka lite skit med Kirran också eftersom hon legat hemma sjuk i veckan och vi inte pratat med varandra på evigheter känns det som (läs: i själva verket kanske det bara är någon dag).

Idag passade jag även på att deala lite med Plupp som inte kan jobba i helgen och som behöver en ersättare. Jag erbjöd mig att jobba på söndag med start 07.30 om hon kunde fixa så jag får vara ledig från träningen på måndag...haha, får se om hon lyckas...


Jag har ju förståss ett syfte med att vara ledig på måndag som alla i laget tjänar på tro det eller ej ;)


Ps. Jag har tom fixat en ersättare på min centerplats, då måste jag väl få ledigt eller?


/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0