You got mail

Mail och ännu fler mail...


Den här veckan har det varit kaos i inkorgen. Vissa zessor har glömt att ta bort fingrarna från tangentbortet innan de somnat och retat gallfeber på varandra (läs: på skoj förståss!) Hade jag haft ETT mailkonto kopplat till lagmailen hade jag inte brytt mig, men ordningsam som jag är och med tanke på att jag förr missat vissa mail (läs: pga. teknikfel), så har jag 3 mailkonton kopplat till lagmailen ( ja, jag vet smått idiotiskt). Ja, ni kanske förstår mitt dilemma...jag har suttit och raderat mail på mail på mail. Finns ju roligare saker att göra...


But I guess: den som är med i leken, får leken tåla...


Samtidigt slog det mig, den dagen jag slutar lira i Zunda kommer inkorgen näst intill vara tom och med den vetskapen raderar jag hellre mail på mail på mail... =)



/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0