Egotripp i några timmar till

Trots att vi zessor hade utvärdering om Vendelsömatchen igår så njuter jag lite till av vinsten och min egen prestation. Det slår aldrig fel, jag brukar vara i bäst form när serien går mot sitt slut...kanske dags för ett annat upplägg för fröken Gnurp? Hur som helst så hade Camilla hittat några rader om mig i Vendelsös referat, så jag njuter ett tag till och kör en liten egotripp =) 

Referat Vendelsö:
"Matchen ser ut att gå mot ett oavgjort resultat men ett avgörande kommer tillslut och det föregås inte av några misstag utan en individuellt stark prestation av Råsundas Susan Garpensund fastställer slutresultatet 3-2 med dryga minuten kvar att spela."

Tänk att det lönar sig att skjuta på mål istället för att passa...haha...kanske skulle ha tänkt på det för 15 omgångar sedan ;)
Bättre sent än aldrig...


/Garpen som föredrar den perfekta assisten

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0