Trodde det var lördag

Imorse när jag vaknade trodde jag att det var lördag, behöver jag säga hur besviken jag var när jag insåg att jag inte kunde sova vidare? Vet inte vad det var som gjorde att det kändes som lördag, visst jag gick och la mig tidigt igår och drömde en del sjuka drömmar så det kanske var en kombination av det. Hur som helst var det jobbigt att inse att det BARA är torsdag idag...


Ikväll är det sista racet innan Vendelsömatchen på söndag. Vi zessor kör på och har verkligen kommit in i "massförstörelsetänket"...finns det någon roligare än att sabba (läs: skapa oreda) i toppen av serien?

Vet inte vad som har hänt men vi är starkare som lag än på riktigt länge, en grymt skön känsla!

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0