Träningsvärk & nytt projekt på G

Alla som tränar vet att träningsvärken brukar vara värst 2 dagar efter själva passet. Idag är det två dagar sedan vi fick kämpa under Öbergs ledning, behöver jag berätta hur det känns idag? =)


Vilodag idag...Yes!


Som Bellsi redan avslöjat har hon, Jolli och jag ett litet projekt på G som vi tänkte ta itu med idag. Jag vet inte riktigt om det blir av eftersom fröken B gick hem illamående igår. Får checka statusen på damen, men jag hoppas verkligen vi kan komma till skott idag för det vore så roligt.


Skulle vilja berätta vad som är på gång men den som väntar får se...hihi

Time to work...


PS. Sportlov i all ära men det går inte upp mot lönen som kommer idag ;)


/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Bella

oroa dig inte för mig, jag kommer vara fit for fight när klockan slår projekt! Tror att det var brist på vitaminer och sömn som ställde till gårdagens bekymmer. :)

2009-02-25 @ 10:30:58
URL: http://bellaback.blogg.se/
Postat av: Garpen

Tack gode gud för det Bella!

Ses ikväll när klockan slår projekt! =)

2009-02-25 @ 10:32:36

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0