Tävlingsdjävulen i mig kom fram idag

Att man aldrig lär sig...ja, eller snarare att JAG aldrig lär mig att förlora. Jag är född vinnare, så enkelt måste det vara =)
Dessutom blir det rätt roligt när man har spelare i samma lag som är likadana, vi triggar verkligen varandra till 1000, fast ibland blir jag nästan lite rädd för mig själv...

Tävlingsdjävulen i mig kom fram idag under dagens "två mål" och satte sig på axeln, men kunde lätt plockas ner från eftersom vi spelade så pass bra i femman. Det gjorde ingenting att vi kanske släppte ett mål i baken för idag släppte verkligen spelet i vår femma. Samarbetet mellan "The knee" och "the toe" och moi fungerar bara bättre och bättre och det var länge sedan det kändes så bra som idag....skojigt värre!

Att jag dessutom fick stänka dit en boll gjorde ju inte saken sämre.
 
Ps. det är bra att klubban och huvudet inte tänker samma sak...iaf i mitt fall ;)

Våga skjuta, det är tufft att göra mål!


/Gnurpen 

Något att tillägga?
Postat av: leniz

Kul att du lärt dig nått från mig i alla fall ;) för precis Våga, skjut det är tufft att göra mål!!!

2009-02-03 @ 23:03:57

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0