Tävling är receptet

Man kan ju undra vad vi gjorde igår för att förtjäna dagens träning. Visst, AIKs herrar hjälpte ju till lite eftersom de hade match på våran träningstid, men de fick hjälp av Öberg som var på krigsstigen ;)


Skämt och sido så var det en jätterolig träning och det blev ännu roligare när jag insåg att mitt röda lag vann =). Fast jag tror nog att laget hade tjänat på om jag suttit vid sidan om för jag var sliten idag, riktigt sliten. Börjar redan känna av baksida lår och rumpa så jag har en känsla av att morgondagens ord kommer vara "AJ". Att förvandla jobbig och trist styrka till tävling är receptet för Zundazessorna, alla dagar i veckan!

Jea- vad kommer efter siffran 3? inte 7 va? *ler* (internt)


/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0