Still going strong

Det är svårt att slå mig i diverse sporttävlingar speciellt när det är individuella grenar. Igår sattes min tävlingsanda på prov då bowling stod på schemat. Jag har inte bowlat sedan gymnasiet (Läs: ca. 7 år sedan), jo en gång fast då TV-spelsversionen. Långt ifrån samma sak och därför var det lite extra skoj igår.


Jag började lite segt men kom sedan igång och vann rätt överlägset…tappade tom räkningen på hur många strikes jag fick in (läs: fast det kanske inte säger så mycket eftersom jag har guldfiskminne). Själva segern i sig var så j-la skön  som en dag på jobbet *ler*, men det roligaste var det faktum att jag fick knäppa motståndaren, som varit så j-la kaxig hela tiden och triggat mig hela veckan, på näsan. Jag var betydligt bättre än vad motståndaren trodde.

Skenet bedrar ibland…bara för att man bär klackar behöver man inte vara totalt kass på sport ;)

Still going strong!

/Gnurpisch

Något att tillägga?
Postat av: Fia

Kände motståndarna inte till din tävlingsbakgrund? Jag menar 3000 vinster av 2999 möjliga måste ju säga sitt..



Saknade dig idag. Pöss

2009-02-05 @ 21:49:19
URL: http://fragorpadet.blogg.se/
Postat av: lena

Jag vill vet avem som din motståndare var???

2009-02-06 @ 13:42:26
Postat av: garp

Det skulle du allt vilja veta va? ;)

2009-02-09 @ 08:52:50

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0