Tillbaka i Solnahallen

Igår var jag tillbaka i Solnahallen efter en veckas frånvaro pga. bland annat jobb. Som vanligt var det roligt att träffa alla zessor igen och få babbla på lite, för det hinner hända en hel del på en vecka =)


Konstaterande från gårdagen:

Skönt med lite nya dialekter i laget...


Vad hände med tjejen som sa "-Det här var sista gången jag har på mig målvaktsutrustningen"? Var det inte hennes typ 4:e träning i år. Det är svårare att slita sig än vad man kan tro! *ler*.


Ett break, oavsett om det bara är på en vecka, behövs ibland för att få lite ny energi och glädje.


Noterbart var att jag spelade mellan "the toe" och "the knee"...haha, skön duo =).



The knee, the toe, jag & Tosse


Over and out!

/Gnurp


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0