Skön start på veckan

Efter att jag sovit ut ordentligt i helgen bestämde jag mig för att gå upp tidigare än vanligt och promenera till jobbet imorse. Det är lika jobbigt att ta sig ur sängen och ut i kylan men när jag väl är ute är det hur skönt som helst. Det går knappast och få en skönare start på veckan!


Efter två spellediga helger är det dags för en normal innebandyvecka igen med avslutande match till helgen. Återstår bara 3 matcher på säsongen, känns lite tråkigt men samtidigt kan jag gotta mig i att min favoritmatch alla kategorier är kvar, Sala borta.  


Matcherna borta mot Sala/Silverstaden är alltid lika roliga. Det är mycket publik, roligt lag att möta, skönt ljus i hallen (läs: iaf efter ett tag), kanongolv...ja, jag skulle kunna fortsätta ett tag till =)


Jag hoppas innerligt att serien fortsätter vara så jämn så att det hela avgörs i sista omgången...



/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0