Resultat Garpen mot Rubb & stubb

Det händer grejer....

Jag ororade mig i veckan för att det här var den mest svårtippade omgången någonsin och så här i efterhand oroade jag mig nog i onödan...


Omgångens matcher:

Sten sture- Årsta 3-3   (X, 6 mål)

Telge - Gävle 6-5   (1, 11 mål)
Hammarby - Sala/Silverstaden 2-4   (2, 6 mål)


Lisa


Lisas tips:
Sten Sture - Årsta 7-4 (fel)
Telge - Gävle 9-5 (Rätt, 1 poäng)
Hammarby - Sala/Silverstaden 3-6 (Rätt, 1 poäng)

Lisas poäng- 2

Garpens tips:
Sten Sture - Årsta 6-3 (fel)
Telge - Gävle 5-6 (Rätt antal mål, 2 poäng)
Hammarby - Sala/Silverstaden 2-4 (Rätt, rätt, rätt 6 poäng)

Garpens poäng- 8


Totala poängen:
Garpen- 42 p
Rubb & stubb- 36 p

Förra veckan gjorde jag min sämsta omgång någonsin och fick med mig 0 poäng, den här veckan gjorde jag min bästa omgång ever... det går snabbt att vända upp och ner på tävlingen. Nu leder jag med 6 poäng inför sista omgången och precis som serien avgörs allt i sista omgången...spännande värre!

Laget eller individen, vem är starkast?

/Garpen 


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0