Ombytta roller

Vart jag än i världen har befunnit mig en längre period, brukar mamma skicka paket till mig med diverse saker. Oftast har det varit knäckebröd, någon skvallertidning, saltlakrits, även långkalsonger har förekommit men det viktigaste av allt, ett handskrivet brev/meddelande. Brevet är alltid lika uppskattat och framkallar tårar, ibland av längtan men mest av glädje.


Nu är det ombytta roller, mamma är ute i världen och flänger och jag får knåpa ihop ett paket. Har inte riktigt bestämt vad som ska i paketet men några saker måste bara inhandlas: Kaviar, massor av tidningar, knäckebröd och sedan blir det nog ett par överraskningar. Det är nog bäst att börja skriva det handskrivna brevet inom kort, för jag är ju inte lika snabb att skriva för hand längre. Jag menar...det var ju inte direkt igår jag skrev ett handskrivet brev =).



/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Camilla

är du vänsterhänt garp?

2009-02-17 @ 16:24:58
Postat av: garp

Nej, jag e högerhänt...men det var lättast att knäppa av ett kort med högern så därför blev jag plötsligt vänsterhänt ;)

2009-02-17 @ 16:34:43

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0