Om blickar kunde döda...

Under matchen mot Årsta åkte vår keeper Maria på slag från en Årstaspelare, i samma veva fick jag världens adrenalinkick och "flyttade" (läs: tacklade bort) Årstaspelaren från målet och gav henne min "du rör inte vår keeper"-blick. Tydligen var blicken rätt intensiv för hela Zundabänken reagerade och någon la fram det som: om blickar kunde döda...


Ja, vad ska jag säga...ingen rör vår keeper och skulle jag behövt hade jag tagit säsongens första 2:a utan att blinka, allt för att skydda Maria.


Har förståss fått ett nytt smeknamn efter incidenten: "the eye". Roligast av allt är nu min kedjeformation: the knee, the toe och slutligen the eye =)


the knee, the toe & the eye


/Garpen aka. "the eye"  


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0