Ögonen går i kors

Idag har jag fått lida av att jag kom in i mitt skrivstim i natt och gick och la mig alldeles för sent. Men vad ska man göra, det har hänt så mycket skoj i Zundaland under de senaste veckorna och när skrivande kommer gäller det att ta vara på tillfället, även om klockan är mitt i natten. Avslutningsdikten har helt enkelt fått en lite annorlunda vinkel i år eller nja, låt mig säga så här... vissa zessor får ta större smällar en andra *ler*

Ska det va så ska det vara all the way...

Blir till att strukturera upp dikten lite bättre ikväll och fortsätta knåpa (läs: om ögonen tillåter och inte går igen), för en avslutningsdikt Zundastyle kan aldrig bli för lång...



Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Varför är jag orolig? ...haha...Gud det får mig att tänka igenom vad jag har gjort i år..

2009-02-18 @ 23:18:58
Postat av: Garp

Kirran...det kanske e bäst det...haha ;)

2009-02-19 @ 10:58:20
Postat av: Fia

Jag kan va lugn.. visst dåe?





:) PussNuss

2009-02-19 @ 16:32:51
URL: http://fragorpadet.blogg.se/
Postat av: garpen

Ingen kan vara lugn...mohaaaa ;)

2009-02-19 @ 16:34:41

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0