Min försökskanin

När jag var i Thailand sist så köpte jag på mig lite mediciner och diverse annat från deras apotek. Bland annat köpte jag ett plåster som tydligen skulle vara bra vid värk, typ som ett plåster med tigerbalsam. Hur som helst hade jag inte använt det, så när Lisa under veckan åkte på en "vadkaka" (läs: lårkaka fast på vaden) tyckte jag att det skulle vara intressant och testa plåstret och se om det gav någon verkan. Så innan matchen mot Årsta åkte plåstret på och jag kan ju säga så mycket som att det var bättre än vad vi kunde läsa oss till =)


Lisa gav plåstret högsta betyg ;)


Nu blir det till att lägga in en liten beställning till mamma och pappa innan de kommer hem, för man vet ju aldrig när nästa "olycka" är framme...


 

Tack för hjälpen Lisa! =)


/Gnurpisch

Något att tillägga?
Postat av: Lisa

Shit och pommes vad det brändes - men bedövad, det var jag till hundra procent :)

5 av 5 toasters

2009-02-16 @ 12:35:38

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0