Massförstörelse i toppen del 2

Torsdag igen och det betyder genrep inför säsongens sista och speciella match mot Sala. Jag kan slå vad om att det kommer vara ett gäng laddade zessor som intar parketten ikväll för att slåss om en plats i startfemmorna. Vi har egentligen inte så mycket att spela för kan tyckas, visst vi gör ju allt för att behålla vår 4:e plats i tabellen, men det som jag tror driver oss mest (läs: iaf mig) är känslan av att få förstöra för lagen i toppen…haha, skadeglädje är den sanna glädjen! ;)

Jag har längtat efter lördagens match ända sedan säsongen startade. Då visste jag inte vilken status matchen skulle ha, bara att det som alltid kommer bli en skön inramning för spelare samt publik. Med facit i hand har matchens status ökat och blivit ”the game”, dvs. matchen som med största sannolikhet kommer innehålla ALLT. Är det någon match man verkligen har velat spela denna säsong så är det den som kommer på lördag =)

Massförstörelse i toppen del 2 fortsätter på lördag…

Jag undrar om Sala kommer kunna stoppa oss =)
/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Estun

kan man annat än att älska den där bilden..jag får ryyysningar! Det var tider det där old wingman.. ;) pöss

2009-02-27 @ 23:33:49

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0