Man kan inte ha koll överallt

Jag har fått problem med min vanliga laptop, seg och inte speciellt rolig just nu. Jag måste tömma datorn big time, minnet är nästan fullt och jag har samlat på mig så mycket skit under alla dessa år.


Igår kollade jag igenom lite bilder i datorn och insåg rätt snabbt att det fanns en massa kopior och mapparna var helt out of control. Jag måste strukturera upp mitt mappsystem för bilderna samt radera en del. Vissa bilder är inte ens värda att ha kvar...det finns en massa fördelar med digitalkameran men det är inte lika skoj när man inser att man har massor av bilder som sparats som bara finns där och tar upp plats.


Nej, en rensning och omstrukturering krävs och det snabbt!

Min räddning just nu


/Gnurpisch


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0