Känner mina vänner rätt bra

Fick ett sms sent igår kväll från en kompis som undrade vad jag gjort i helgen. Mitt svar blev något i still med...tänkte du på något särskilt eller är det för att jag inte bloggat på hela helgen?
Precis som jag trodde hade hon reagerat på att bloggen inte uppdaterats under hela helgen och var lite nyfiken. Ibland blir det så, antingen har man inte gjort speciellt mycket värt att skriva om eller så kanske man har gjort saker man inte vill skriva om i bloggen =)


Ordbajsa kan vara rätt skoj ibland med betoning på IBLAND...


/Gnurp


Något att tillägga?
Postat av: Från en kompis

Ja jag vill ju veta det där du INTE ville skriva om i bloggen... jag som var så nyfiken ;)

2009-02-10 @ 00:00:19

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0