Jag vill resa...NU!!!

Idag har jag haft ett sjukt sug av att resa, trots att jag inte varit hemma i Sverige mer än 1 ½ månad så kryper det i kroppen. Med tanke på mitt resberoende kanske jag har valt fel yrke =) Det blir inte bättre av att jag snackat resor med alla den här veckan. Får se hur det blir med den tänkta New York-resan senare i vår...hört rykten om att en viss basketsäsong håller på lite längre än vad som var tänkt från början.


Som toppen på isberget fick jag idag även mitt Finnairkort på posten, så nu har jag även koll på mina respoäng...snacka om nördig..haha.

Skulle inte tacka nej...

Nä, nu ska jag dämpa resbehovet genom att softa lite, läsa min tidning som kom på posten och ladda inför morgondagen.

Mkt skoj som damp ner i brevlådan idag =)


/Gnurpisch som vill ut och resa

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0