Idag var det min tur...

att säga:
 "- Va, är du säker, du måste skämta?"

Varför köpa skvallerblaskor när man har sin egen "reporter" i vänskapskretsen =)
/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Fia

Är du trött idag?

Tänkte eftersom ditt blogginlägg kom 00.13 på natten :)



Ses på Torsdag. (Jag är avis på eran träning igår, den verkar ha varit skitkul)



Och får man pris om man brukar ingå i det blåa laget? ;)



puss

2009-02-18 @ 09:20:48
URL: http://fragorpadet.blogg.se/
Postat av: Garpen

Kom till jobbet vid 9 så ja, jag e skittrött! 00.13 var bara början på min natt, fick igång skrivandet igen på avslutningsdikten och då är det bäst att fortsätta även om jag får lida idag =)



Vem vet, du kanske får ett pris du med...once you go Blue.... ;)



Du borde vara avis för gårdagens träning var bland det roligaste jag gjort på sjukt länge ler

2009-02-18 @ 09:47:42
Postat av: Fia

Ja... ONCE YOU GO BLUE!!!



Men ååå... fan. Jag var på Sats. Körde en kund och den som skulle göra så att jasg inte skulle hinna träna kom inte. Fast man måste ändå vänta en stund innan man går. Och hon hade inte ens köpt avtal, så jag fick inte ens pröjs. Attans!

2009-02-18 @ 09:53:10

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0