Härliga lagkamrater

Oj va roligt jag haft det under de senaste 3 timmarna. Jag har skrattat så käkarna ömmar och upptäckt nya sidor hos mina lagkamrater Jolli & Bellsi. Jag kan berätta för Jollis mamma (som jag vet läser denna blogg) att din dotter har oanade talanger...du skulle bara veta =)

Jag kan fortfarande inte berätta vad som skett idag eller vad som händer i nästa vecka, men allt  är kopplat till avslutningen om ca 1 ½ vecka...så håll ut!
Det är skönt att veta att jag gjort mitt och inte kan påverka resultatet längre...

Ps. Det finns en stor risk att det blir en repris på avslutningen för 2 säsonger sedan då min status inte var alltför bra innan kvällen började. Hörde att jag kanske får sällskap på den fronten och det kan nog behövas efter kvällens projekt =)

Jag, Jolli & Bellsi

Tack för ikväll tjejer ;)

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Du får faan inte supa ner dig i förtid och somna vid 9-tiden för då kommer jag aldrig att förlåta dig..bara så du vet. Du måste klara 12-slaget åtminstone. Roligt att ni har roligt...suck..jag är uttråkad

2009-02-25 @ 23:03:43
Postat av: Garpen

Närå, du kan vara lugn....

2009-02-26 @ 09:01:09
Postat av: Fia

Hohoho... Jo sup ner dig och somna på bordet. Du är så gullig då :)

2009-02-26 @ 09:18:56
URL: http://fragorpadet.blogg.se/
Postat av: Garpen

Men hallå, så illa har det aldrig varit...

2009-02-26 @ 09:20:13
Postat av: Jollis upphovskvinna

Javisst ja, det gör jag. Men jag har en önskan: Eftersom ni är Prinzezzor och Zunda tjejer... Du har väl en PrinZezz-bild på "mitt bidrag i laget" att sätta in - i.st.f den där blårandiga norsk-finska kreationen. För en P. är hon och en P. var hon på "inkilningen(?)" - JAG vet för jag tråcklade P-tyllet ännu inne i tunnelbanen. Annars när var det hon egentligen kom in i Prinzezz-världen egentligen; därom har jag (och er web) ingen faktauppgift..Ni(Garpen)är så fantastisk(a). Hon börjar ju bli enstadigvarande så småningom..

2009-02-26 @ 10:42:11
Postat av: Fia

Nä... men det hade varit kul :)

2009-02-26 @ 11:35:21

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0