Har Plupp avgjort tävlingen?

Ja, hur ska man sammanfatta denna omgång?
Samtliga topplag tappade poäng och en och annan skräll var ett faktum.
Jag gjorde min sämsta omgång hittills medan min utmanare hade stenkoll...iaf i "skrällmatchen".


Omgångens matcher & resultat:
Falun - Hammarby 5-7     (2, 12 mål)
Vendelsö- Sten sture 5-5     (X, 10 mål)
Sala- Gävle 2-5     (2, 7 mål)



Plupps tips:
Falun - Hammarby 5-3 (fel)
Vendelsö- Sten sture 3-4 (fel)
Sala- Gävle 2-5 (Rätt, rätt, rätt 6 poäng, Grymt Plupp!)

Plupps poäng: 6

Garpens tips:
Falun - Hammarby 6-2 (fel)
Vendelsö - Sten sture 2-7 (fel)
Sala - Gävle 6-3 (fel)

Garpens poäng: 0


Tävlingens totala poäng:
Garpen- 34
Rubb och Stubb- 34


Mitt lilla försprång är som bortblåst och laget har Plupp att tacka, för med 2 omgångar kvar har tävlingen fått ny fart och spänningen är oliiiiiiidlig =)

Min fråga återstår...är laget starkare än individen?

The pressure is on...

/Garpen 

Något att tillägga?
Postat av: Fia

iiii... vem är nästa på tur? Har alla gjort?

2009-02-16 @ 11:52:44
URL: http://fragorpadet.blogg.se/
Postat av: garp

Fia, det är hemligt, endast personen som är utmanare vet om det. Du tänkte väl inte fuska? ;)

2009-02-16 @ 11:57:46
Postat av: Fia

Jag fuskar väl aldrig????

2009-02-16 @ 12:39:23
URL: http://fragorpadet.blogg.se/
Postat av: Garp

Sorry utmanarens tippning är redan i mitt förvar =)

2009-02-16 @ 12:48:07

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0