Garpen mot Rubb och Stubb

Sista omgången i serien väntar och det betyder att min tävling "Garpen mot Rubb och stubb" närmar sig ett slut. I förra omgången gjorde jag ett ryck och ligger nu 6 poäng före "Rubb och stubb (läs: laget). Om förra omgången var svår att tippa vet jag inte riktigt vad man ska tycka om den här omgången. Nu avgörs allt, kommer Sten sture klara av pressen, åker Hammarby ner i div 2, ja, allt kan verkligen hända.

Omgångens matcher:
Gävle - Sten Sture
Vendelsö -Telge
Årsta - Falun

Veckans utmanare är tjejen som många gånger denna säsong räddat 3 poäng åt laget och som samlar TV-räddningar på rad. Jag visste att hon var bra men i år har hon verkligen blommat ut...en grym tjej på alla sätt och vis.


Maria "Väggen" Peters

Marias tips:
Gävle - Sten Sture 2-6
Vendelsö - Telge 4-5
Årsta - Falun 6-3

Garpens tips:
Gävle - Sten Sture 4-5
 Vendelsö -Telge 6-4
Årsta - Falun 5-2

Individen eller laget? =)

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0