Garpen mot rubb och stubb

Det börjar verkligen dra ihop sig, både i serien och i min tävling Garpen mot rubb och stubb. Det som så länge såg så bra ut vände på en omgång och nu är det sjukt jämnt med två omgångar kvar. Det blir bara svårare och svårare att förutspå hur matcherna ska sluta. Det är mer nerver på spel än någonsin och jag har suttit med utmanarens och mina egna resultat i ett par dagar nu. Frågan är om man vågar byta ut något resultat för att gambla lite...hmmm..???
Eftersom Sten sture tar sig an Årsta redan på torsdag drar tävlingen igång nu.

För att klargöra matchbilden lite så ser totalpoängen ut enligt nedan;
Garpen- 34 poäng
Rubb och stubb-34 poäng

Med andra ord...det är oliiiidligt spännande!

Omgångens matcher:  
Sten Sture - Årsta
Telge - Gävle
Hammarby - Sala/Silverstaden


Omgångens utmanare har en teknik jag skulle göra allt för. När hon drar igång sitter vi andra uppe på läktaren och käkar korv med bröd + tillbehör. Rakare blad får man leta efter!


Lisa

Lisas tips:
Sten Sture - Årsta 7-4
Telge - Gävle 9-5
Hammarby - Sala/Silverstaden 3-6


Garpens tips:
Sten Sture - Årsta 6-3
Telge - Gävle 5-6
Hammarby - Sala/Silverstaden 2-4 (sista i öppen kasse)

Den här omgången har verkligen varit den svåraste hittills, så mycket står på spel för alla lagen att det är omöjligt att förutspå hur det ska gå...åhh, vad jobbigt =)

Laget eller individen, vem är starkast...that´s the question!

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0