En klapp på axeln

Jag hann precis klart på minuten med rapporten innan min chef skulle dra iväg...puhhh *torkar svett från pannan*. 8 timmars finslipning tar verkligen kraften ur en. En positiv sak kunde jag iaf konstatera, jag kan fortfarande prestera under den tidspress som faktiskt infann sig idag. Dålig planering kanske vissa skulle säga men de som känner mig vet att jag alltid är ute i god tid...iaf för det mesta *ler*.

*En klapp på axeln*

Mindre roligt att veta att jag inte kollat dagens mail (läs: är tillräckligt stressad redan som det är, behöver inte fler saker på "att göra"- listan) och att bara en punkt på min "att göra"-lista är överstruken. Men det får bli morgondagens bekymmer...min hjärna känns sönderbränd från dagens stress, press, siffror och jämförelser, så nu behöver jag bara få komma hem och sedan få springa av mig på träningen, måste rensa huvudet. Jag hoppas innerligt att kvällens träning blir lika skoj som gårdagens...haha, fick till och med "märka" (läs: de stod i vägen när moi tog i för slagskott) Smidiga Skoog och my old wingman igår. Som alltid var det självklart medvetet ;)

Man ger och man tar...


Ps. ibland kan det till och med sluta som ovan...eller hur Fia?

/Gnurpisch

Något att tillägga?
Postat av: Fia

YES!!



(Men tror fortfarande att den där bilden är "retucherad in i det grövsta" :)

2009-02-10 @ 23:37:18
Postat av: Camilla

Haha, Fia... vad är storyn bakom denna utsmyckning??

2009-02-11 @ 18:29:16
Postat av: garpen

Fia & jag har inte alltid varit kompisar ;)



Fia berättar säkert med glädje...

2009-02-11 @ 18:41:48

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0