En helg i vännernas tecken

Den här helgen kan man sammanfatta med ett ord: vänner

Jag har hela helgen umgåtts med vänner av olika slag och haft hur trevligt som helst. Igår efter matchen var jag i ett glädjerus och joinade Tosse, Sandra och Lisa på kvällen, zessor som jag kanske inte vanligtvis hänger med. Det blev en grymt lyckad kväll och jag sätter punkt där =)  


Idag har jag hunnit med att prata av mig i telefon med en barndomskamrat, ätit lunch med en annan och blivit serverad middag a lá Estun med Kirran som sällskap. En kanon helg med andra ord och jag säger precis som för några dagar sedan:

Tack för att ni finns, vad skulle jag göra utan er?

Bild från Triathlontävlingen ute på Bosön under försäsongen

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0