Det zurras i Zundaland

Igår under träningen kom det fram ett och annat som kanske kan vara värt att nämnas:

Det ryktas att Zundas egen jeanstjej ligger uppe i 85 par jeans nu. Frågan vi alla ställer oss nu är om det är ett intresse eller rent av en sjukdom...hmmm ;)

Om man är nöjd med att bara delta är man en förlorare...så löd peptalket i röda laget igår. Det är bara vinst som gäller när det är tävling och jag är glad att jag lirade i samma lag som vissa zessor, vi liksom triggar varandra =) 
Hör vi ordet tävling är det kört, två läger bildas och tävlingsinstinkten tar över där inget är förbjudet...

Still going strong... (läs: röda laget vann gårdagens tävling)

Herr Kviding fick ett nytt smeknamn igår...Mr KVEDing. Anledningen...ja, man får nog skylla sig själv när man utmanar ödet med att ställa sig i mål iförd endast hjälm när vi zessor skjuter...haha! Killen som satt på läktaren skrattade nog mer än vi zessor ute på planen, har han upplevt samma smärta månne?

"Väggen" levde upp till sitt smeknamn ytterligare en gång...

Joanna försökte sig på en straff a lá "Sundbom" med diverse stretchövningar på vägen fram, utgången kanske inte blev den bästa men rörligheten var det inget fel på.

Jag har en känsla av att my old Wingman fortfarande är chockad...gång på gång denna säsong har jag fått höra "VA, du måste skämta, är du säker?" Haha, lika roligt varje gång!

Jag och "the knee" diskuterade igår att vi saknar "the body" och "the brain" för att ha skapat den perfekta femman...ibland märks det att vi tränar sent på kvällen, humorn är inte riktigt där den borde =)



Finns det hjärterum, finns det stjärterum =)

Intressant och se vad kvällens träning bjuder på...

/Gnurp

 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0