Allt avgörs i sista omgången

Det blir som jag önskade i början av säsongen, allt avgörs i sista omgången. Att få åka till Sala och spela en av  säsongens roligaste matcher och kanske den viktigaste för Sala känns kanon. Sala måste ta minst 2 poäng mot oss för att ens ha en chans att få kvala, men då måste både Årsta och Sten sture torska. Kan det bli mer spännande?

Vem vet, nästa lördag kanske vi zessor är hatade i Sala... =) 

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Anonym

"Spela av"....gillar inte riktigt det uttrycket =)

2009-02-22 @ 23:12:05
Postat av: Garpen

"spela en av"...du glömde ordet en, två helt olika saker =)

2009-02-23 @ 08:47:24
Postat av: Kirran

Jo jag vet...såg ju det direkt när jag hade skickat men då kan man ju inte gära nått åt det...

Men VERKLIGEN två olika saker....haha

2009-02-23 @ 10:02:32
Postat av: "Salas" Daddy

Hejsan Garpen. Även om det skull sluta så att Zunda vinner mot Sala-Silverstaden så blir ni åtminstone INTE hatade av mig...

Kul att följa din blogg.

Hej då!

2009-02-24 @ 11:16:29
Postat av: Garpen

"Salas" Daddy- Roligt att du följer bloggen och ser vad vi i Zunda har för oss under säsongen. Matchen på lördag blir nog en härlig drabbning och förhoppningsvis ska vi kunna bjuda publiken på nervpirrande underhållning.

2009-02-25 @ 08:35:26

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0