Underbar massage

Massagen igår var helt underbar, jag somnade till stundtals men vaknade så fort tjejen kom åt diverse ömma ställen på kroppen. Spat är hur relaxande som helst, lugn musik, sköna spakläder och grym personal. Fick med mig ett klippkort så nu har jag redan bokat in nya massagetider. Nästa gång blir det 2 h fot- & benmassage, gissa vem som kommer behöva stoppa kudden i munnen när vaderna ska masseras =)



Jag har förvånandsvärt snabbt kommit in i livet här, tidsskillnaden stör mig inte längre och jag sover när jag ska och håller mig vaken på dagarna. Var med på vattengymnastiken imorse igen, det var bara att vakna till och hoppa i poolen.



Jag har fortfarande svårt för att bara ta dagen som den kommer, jag vaknar och undrar genast vad som står på agenda, lite jobbtänk från min sida. Men jag antar att det kommer försvinna med tiden, när jag börjar relaxa ordentligt.

Dags för frukost...

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0