Tvättdag även här i paradiset

Idag har det varit full fart på tvättmaskinen, hela fem maskiner blev det till slut. Visst, det går att lämna bort tvätten för en billig peng men mamma ville ha något att göra =)

När vi var och renbäddade huset inför nästa gäng som ska hyra huset passade jag på att ta nya bilder till hemsidan. De förra var ca 1 ½ år gamla, nu har jag lite extra jobb att fixa med under kvällarna. Spelade även in en rundtur i huset som ska upp på hemsidan när jag lekt klart med klippet.



Annars har jag inte gjort så mycket idag, blev lite poolhäng och just ja, läste ut min bok på 600 sidor. Jag vet inte om jag läst en sådan tjock bok innan men bra var det. Efter mer än två veckor är fyra böcker utlästa, två ljudböcker klara. Det är bra jobbat av en tjej som inte gillar att läsa, men är jag avslappnad och inte har så mycket annat att göra, tycks det gå bra.

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0