Totalt utslagen

Började morgonen med oljemassage och när det var dags att stretcha ut det sista började massören att skratta. Vi skulle stretcha baksida lår och jag var så stel. Hon tyckte det var väldigt lustigt medan jag själv försökte överleva övningen.

Hann med lite poolhäng också innan jag kom hem för lunch och blev totalt utslagen. Vet inte om det var kroppen som nu börjat fatta att jag har semester eller om blodsockernivån spökade men jag var helt veck i ett par timmar. Somnade och kunde inte vakna, var totalt orklös.

Blev lite korsord vid poolen


Hoppas nu bara att jag kan sova i natt trots dagens powernap och myggbetten som aldrig kan sluta klia.

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0