Tack ”Salas” pappa

Det blev sent igår på jobbet. När jag var helt slut och hade skrivit klart det mesta för dagen fick jag för mig att städa skrivbordet och rensa bland alla papper. Det är ju så mycket skönare att komma tillbaka efter semestern till ett städat rum och framförallt ett städat skrivbord. Runt 15 timmars jobb kvar... =)

 

Vill passa på att tacka för alla ”trevlig semester”-hälsningar jag fått. Ett speciellt tack till ”Salas” pappa som även passade på att hälsa att han kommer sitta på läktaren i Salasporthall när Zunda kommer på besök den 24 januari. Säsongens roligaste match (enligt mig), kan knappt vänta. Roligt att våra fans från förr fortfarande följer oss.

 

Jag & Salas pappa (Ola) (från Salas 30-års fest)

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0