Spökvandring i kylan

Gårdagen kan man väl beskriva med följande ord:

 

Kallt & Frusna tår
Historia
julklapp


Min arbetskamrat gissade rätt, vi hamnade i Gamla stan och fick prova på en spökvandring. Vi hade lite otur med vädret kan man väl säga, att promenera runt i minusgrader i 90 minuter kanske inte är något jag skulle göra frivillig igen =) Jag lärde mig iaf mer om Stockholms historia på 90 minuter än jag gjort under alla mina skolår. Trots kylan kunde lite information lagras innanför dunjackan.

 

 

Vi avslutade med en trevlig middag i värmen och fick även en stor julklapp. Kanske den enda julklapp jag får i år…har inte varit speciellt snäll! ;)

 

/Gnurpisch


Något att tillägga?
Postat av: Lena

Åhh jag hade aldrig gått på spökvandring!!! heheh

Men en julklapp klart du varit snäll, vi måste bara fixa så vi hinner ses innan du åker annars får du i januari ;)

2009-12-03 @ 20:35:48
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0