Premiärdoppet

Trots att jag varit i huset i omgångar under tre års tid, har jag ännu inte tagit mitt premiärdopp i jacuzzin. Varje gång jag varit här har det varit något fel, antingen med tekniken eller med pumpen. Men nu tycks allt vara på sin plats och jag tänker med glädje ta premiärdoppet. Kan avslöja att det inte är varmvatten i jacuzzin...burr, men efter ett tag vänjer sig kroppen (läs: domnar bort) och allt känns helt underbart (sägs det).

 Edit: Kan lova att jag tänker bubbla så ofta jag bara kan, snacka om massage. Det är hur mysigt som helst och snacka om avkopplande. Blev helt matt i kroppen efter dagens premiärdopp.

/Garpen med russinfingrar och tår   

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0