Oväntat sms

Idag har jag varit nere på beachen och härjat. Låg i min solstol på beachen och njöt när jag plötsligt hörde ett pip i lurarna och insåg att jag fått sms. Det var från en viss zessa som stackarn sitter fast med sin familj i Kiev och inväntar sitt flyg till Thailand (som är sjukt många timmar försenat). -16 grader iklädd sommarkläder, ingen rolig sits. Finns det någon människa som har mer otur när hon ska resa?


Efter några sms fram och tillbaka kunde jag konstatera att jag kanske får lite roligt sällskap imorgon av ett gäng trötta och smått irriterade personer, detta är om jag har tur och de har otur =)

Intressant att någon annans otur blir till min glädje...

/Garpen

 


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0