Njutningen "stör" en aning

Sitter här nyduschad efter mitt träningspass. Med pulsklockan på plats, knappt några kläder på mig och en ljudbok i lurarna gick tiden väldigt fort, kanske inte det mest peppande med en ljudbok i lurarna när jag försöker prestera men ändå helt ok. Att löpbandet är tillbaka gör ju hela träningspasset enklare och mindre skräckinjagande, slipper bli biten och jagad av hundar) *ler*, men visst hade det varit trevligare att springa på stranden.

 

Sedan har jag ju en annan väldigt lockande njutning bredvid löpbandet som ”stör” en aning, men man kan ju se det som en belöning efter träningspasset =)

 

 

Jacuzzin finns precis bredvid och lockar

 

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0