Nästan nytt år

I morgon smäller det!!!

Idag har det varit molningt så vi passade på att åka och handla inför morgondagen. Jag skulle köpa på mig några Baccardi breezer men när det var dags att betala fick jag inte köpa drickorna. Det finns nämligen en lag som säger att man inte får handla alkohol mellan 14-17 varje dag eller innan klockan 11.00. Detta gäller på det officiella ställena dvs. typ ICA (Tesco Lotus). Rätt surt men då åker man till andra ställen som säljer dygnet runt =)

Jag tycker det är rätt skoj att prova nya smaker på breezern. På julafton drack jag med jordgubbssmak och nu köpte jag rasberry. Ska bli intessant och se om det blir gott.


Imorgon blir det party med mat och grejer och sedan strandhäng lagom till 12-slaget. Eftersom poolpartyt tycks ha blivit flyttat ska jag nog bubbla lite i jacuzzin istället, blir perfekt som förfest.

Dags att titta på en film...

/Garpen

 


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0