Kom igen nu tjejer!

Om några minuter drar fighten mot Vendelsö igång i Solnahallen. Min första match från sidan denna säsong och det är fasiken värre att sitta bredvid (läs: flera 1000 mil ifrån) än att spela matchen. Men spelar zessorna som de kan kommer dagens match att inbringa 3 friska poäng. 

Själv har jag precis kommit tillbaka från thaimassagen och ska nu inta middag och sedan jobba lite. Tur att jag kan följa matchen på nätet annars hade jag fått krupp. Håller alla tummar och tår jag kan, kom igen nu tjejer!



/Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Fia

Hahahahah... du skulle ha vart med.

Skulle kanske fått en flashback från DM-matchjen mot Bajen dock :)

2009-12-20 @ 16:51:16
Postat av: garpen

Jag funderade på varför det blev så många utvisningar, men det brukar det ju bli mot Vendelsö. Skönt att ni fick fightas lite extra då så ni är redo inför Hässelbymatchen!

2009-12-21 @ 03:47:20

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0