I like!

Har nu efter ett par dagar börjat uppskatta vissa saker lite extra:

1. Gurka med salt på

2. Tandtråd från lokalaffären, mkt tunnare (enklare att komma mellan tänderna) än den hemma i Sverige

3. Mentholschampot som kyler hårbotten

4. Att slippa sminka sig på morgonen

5. Att lämna hemmet utan att behöva tänka på mobil, nycklar och pengar

6. Inte behöva planera någonting

7. Min nya kamera


Kameran är grym men det är inte alltid motivet blir så lyckat =)


/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Lena

Ja du nummer ett minns jag väl från en speciell vecka i sommar. Tänk att det kan vara så gott!

Åhh blir så avis, ny kamera det vill jag också ha. VAd är det du köpt en system eller liten?

2009-12-14 @ 21:18:44
Postat av: carpediemdamen

Jag blir avis på din semester... :) visst njuter du till fullo.... Här hemma e det alldeles för mycke snö och kalla vindar:(

2009-12-15 @ 22:15:22
URL: http://carpediemdamen.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0