Första dagen i paradiset

Första dagen i paradiset och jag har verkligen inte legat på latsidan. Imorse var jag uppe vid 9.00 och hängde med mamma och pappa på vattengympa. Jag och alla 50-taggare...hihi. Tydligen var det många som hade "vilodag" från morgongymnastiken eftersom det var lördag men vi var iaf en 7-8 stycken. Jag kan ju inte påstår att det var superjobbigt men ändå en riktigt skön start på morgonen. Jag passade dessutom på att introducera en axelövning som vi zessor brukar få göra, mkt uppskattat.

Vi var väldigt ensamma på stranden idag (brukar max möta 50 personer under promenaden till udden som ni kan se längst bort i bilden)

Efter lite frukost gick jag och pappa på vår traditionella morgonpromenad längs stranden för att kolla om någonting förändrats sedan jag var här sist. I vanliga fall går vi runt 7-9 tiden men idag blev det snarare en lunchpromenad än någonting annat. En liter vatten och 8 km senare var vi tillbaka alldeles svettiga så vi hoppade i havet för att svalka av oss.

Jag kan inte klaga, att vakna upp till fågelkvitter och att solens strålar har aldrig varit så underbart som nu!


/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: SS

Låter super vännen!!! Njut, njut, njut, njuuuuut!!!

2009-12-12 @ 11:23:54

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0